Verzenden & Bezorgen

Bij Elysah.nl verzenden wij met vervoerder PostNL. We doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Dit zijn de verzendkosten voor Nederland:

Verzendmethode Bestelwaarde Bezorgkosten Levertijd
 Cadeaubon Tot € 39,99 € 0,70 1-2 werkdagen
 PostNL Tot € 39,99 € 4,95 1-2 werkdagen
 PostNL (Afhaalpunt) Tot € 39,99 € 4,95 1-2 werkdagen
 PostNL Vanaf € 40,00 Gratis 1-2 werkdagen

Dit zijn de verzendkosten voor Belgie:

Verzendmethode Bestelwaarde Bezorgkosten Levertijd
 PostNL Tot € 39,99 € 6,95 1-2 werkdagen
 PostNL Vanaf € 40,00 Gratis 1-2 werkdagen

Dit zijn de verzendkosten voor Duitsland:

Verzendmethode Bestelwaarde Bezorgkosten Levertijd
 PostNL Tot € 39,99 € 6,95 1-2 werkdagen
 PostNL Vanaf € 40,00 Gratis 1-2 werkdagen

Dit zijn de verzendkosten voor Frankrijk:

Verzendmethode Bestelwaarde Bezorgkosten Levertijd
 PostNL € 10,00 1-5 werkdagen

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL-punt?
Jazeker! Nadat u uw adres heeft ingevoerd op de afrekenpagina kunt u op de checkout pagina een parcelshop selecteren.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Het pakket wordt één keer aangeboden door PostNL. Ben je niet thuis? Dan laat PostNL via de mail weten waar ze het pakket hebben afgeleverd. Dit is meestal bij de buren, of een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Je hebt 7 dagen de tijd om je pakket af te halen, anders wordt deze teruggestuurd naar Elysah.nl.

Mijn pakket is kwijt geraakt, wat moet ik doen?
Neem binnen 14 dagen na bestellen contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Doet u dit later, dan kunnen wij helaas geen onderzoek meer starten en moeten wij de track&trace aanhouden als bevestiging van levering.

Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer, wat nu?
Het kan zijn dat deze in de spambox is beland. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op door een mail te sturen aan info@elysah.nl. Om je goed te kunnen helpen vragen we u om ook de bestelnummer te benoemen.

Wat gebeurd er als een artikel niet op voorraad is?
Het kan gebeuren dat een artikel niet op voorraad is waardoor de levering van uw producten iets langer duurt. Mochten wij om welke reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een mail te sturen naar info@elysah.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op door te mailen naar info@elysah.nl. Onze medewerkers helpen je graag om de beste oplossing met je te bespreken.